.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت مديرعامل راه آهن با انتقال تيم فوتبال به مازندران
عضو هيئت رئيسه فراكسيون ورزش از موافقت معاون وزير راه و ترابري و مديرعامل راه‌آهن مبني بر انتقال تيم راه‌آهن به مازندران خبر داد.

عضو هيئت رئيسه فراكسيون ورزش از موافقت معاون وزير راه و ترابري و مديرعامل راه‌آهن مبني بر انتقال تيم راه‌آهن به مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوزTعلي اصغر يوسف‌نژاد، نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس با بيان اينكه حسن زياري معاون وزير راه و ترابري و مديرعامل راه‌آهن ايران صبح امروز در دفتر خود با برخي مسئولان مازندران جلسه داشت، اظهار داشت: در اين جلسه در خصوص انتقال راه‌آهن تهران به مازندران بحث شد. نمايندگان استان در اين جلسه بر وجود قابليت و توانايي در رشته فوتبال تاكيد كردند.
وي افزود: در اين جلسه عنوان شد كه بيش از 50 نفر از فوتباليست‌هاي مازندران در ليگ برتر و دسته اول و 2 بازي مي‌كنند؛ حتي در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال نيز فوتباليست‌هاي مازني حضور دارند.
عضو هيئت رئيسه فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان ساخت: بر علاقمندي مديريت استان بر پشتيباني از تيم راه‌آهن در صورت واگذاري به استان و حمايت همه جانبه دولتمردان و تماشاگران تاكيد شد. با توجه به اينكه ورزشگاه 15 هزار نفري شهرستان ساري به زودي افتتاح خواهد شد، نظر مجمع نمايندگان و استانداري مازندران مبني بر انتقال تيم راه‌آهن به مازندران است.
يوسف‌نژاد گفت: حسن زياري معاون وزير راه و ترابري و مديرعامل راه‌آهن نيز در اين جلسه درباره واگذاري تيم‌هاي ليگ برتر تهران به استان‌ها و سيستم مديريت غيرمتمركز مطالبي را عنوان كرد. باتوجه به اينكه راه‌آهن در خارج از كشور است، در جلسه هفته آينده موضوع تعهدات طرفين و نحوه انجام تعهدات مورد بررسي قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدصادق 3 مرداد 1387
راه آهن تکذیب کرد
چراشمامازندرانیهاتکذیب روکارنکردین ودوست دارین دراوهام سیرکنین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.